Kategori
Sommerferie
Postet av Grimstad Karateklubb den 20. jun 2017

Semesterets siste organiserte trening er nå over og vi er klare til å ta sommerferie til et stykke uti august. Da begynner vi opp igjen i Sparebanken Sør Amfi Grimstad. Hallen er fremdeles under bygging, men vi vil likevel dele et bilde fra rommet vi skal være i allerede nå.

Treningstider og partier kommer litt før vi starter opp igjen. God sommer.
Logg inn for å skrive en kommentar.