Utendørstrening på Groos uke 17

Postet av Grimstad Karateklubb den 19. Apr 2020

Det er fremdeles stengt for treninger inne, men nå begynner været å bli fint nok til å kunne trene ute.

Vi inviterer derfor til å bli med på utendørstrening på Groos tirsdag og torsdag.

Treningen på tirsdag vil fokusere på basisteknikker og kombinasjoner mens vi går kata (mønster) på torsdagen.

Ettersom det kun er åpnet for å trene i små grupper (4+instruktøren) må vi ha påmelding på skjemaet dere finner her og vi kommer til å sende ut en liste over når dere kan komme å trene litt etter kl 21 dagen før.

Vi sikter på å ha et par grupper, kl 17 og 17:45, men kan utvide om det blir behov

Det er også mulig for dere som ikke er aktive medlemmer å bli med :)  (f.eks. foreldre eller dere som har tatt en lang pause i treningen)

ps: det er selvfølgelig værforbehold. Det er også lov å trene med sko og/eller vanlig treningstøy.

Fra treningen forrige uke